20 leté zkušenosti sdílí ve svém průvodci Kaspersky Lab

Společnosti Kaspersky Lab vytvořila malého průvodce pro SMB firmy, jehož cílem je pomoci vyřešit problémy, které jim brání v růstu. Průzkum Kaspersky Lab navíc dokládá, že v současném světě tržní volatility, který je stále více ohrožovaný IT bezpečnostními hrozbami, dávají firmy s méně než 100 zaměstnanci přednost managementu rizik před inovacemi (39 %), získáváním nových zákazníků (37 %) a digitalizací (35 %).

Vedoucí manažeři Kaspersky Lab, včetně CEO Eugena Kaspersky, shrnuli své myšlenky týkající se klíčových výzev, kterým čelí malé podniky. Výsledný dokument „Desetiminutový pohled na velká rozhodnutí malých podniků“ přináší směs komentářů, citací, rad, žebříčků a dalších doporučení, která jsou doplněna o vlastní zkušenosti ze začátků Kaspersky Lab. 

Průvodce firma Kaspersky Lab vydává u příležitosti svého 20. výročí. Nabízí v něm osobní pohled na vedení společnosti, její finanční stránku, možná rizika, výběr zaměstnanců, inovace, konkurenci a IT zázemí. Jeho součástí jsou i oblíbené byznysové citáty a zajímavé knížky.

Průvodce se věnuje těmto tématům:

  • Jak přesvědčit společníky k investicím a jak poznat dobré investice;
  • Proč přistupovat k úspěchu především v počáteční fázi s opatrností;
  • Proč je důležité naslouchat zákazníkům, ale zároveň na ně nebýt příliš vázaný;
  • Proč někteří zaměstnanci nebudou schopni růst spolu s firmou;
  • Jak překonat strach z neúspěchu;
  • Jak rozeznat, kdy se z konkurence stává spojenec;
  • Proč nezaměstnat někoho, kdo je v práci dokonalý; a mnohé další.

„Když vedete společnost, každý den přináší nové možnosti a výzvy. Z každé z nich se můžete něco naučit. Za uplynulých 20 let jsme se toho naučili spoustu! Nyní bychom se o své zkušenosti chtěli podělit s ostatními. Cesta od startupu ke globální společnosti je trnitá, ale zároveň vzrušující a obohacující,“ říká Eugene Kaspersky, zakladatel a CEO ve společnosti Kaspersky Lab.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor


Nejčtenější